ELOS IPL, andra behandlingen

Phu! Säger jag bara! Fy fasen va ont det gör! Ska jag stå ut med 2 ggr till… låg och tänkte på det hela behandlingen idag… men det är klart jag måste, men det käns fasen inte lockande direkt.

Daniel frågade om det var värre än att tatuera sig. Nu var det ju ett antal år sedan jag gjorde min, men jag tror det är ungefär samma smärta.

Maria, Aktiv HudvårdMaria är det som gör mina behandlingar. Jättegullig tjej som är så försiktig som det går. Men jag vill ju inte dra ner för mycket på värmen heller, eller sluta i förtid för jag vill ju ha valuta för pengarna. Kostar ju faktiskt 1800:- per tillfälle och jag har tänkt göra 4 iaf.

Lägger upp bilder imorgon på ELOS IPL-sidan, men jag tror inte man ser förändringen på en gång, men jag följer upp under tiden. Nästa behandling är inbokad till 2 februari. Så tills dess ska jag undersöka ifall man kan ta en ipren eller för att bedöva känseln lite ; )

Kommentera

