Madonna Ullevi 9 augusti

Madonna kommer med sin Sticky & Sweet Tour till Ullevi den 9 augusti 2009!!

Helt oslagbart! Ända sedan Daniel berättade det är jag som besatt. Kan inte tänka på annat än att jag MÅSTE HA BILJETTER !! Försker googla på tips hur man ska göra för att komma fram när biljetterna släpps. Är det bättre att ringa eller bevaka webben? Ska man köpa via TicNet, LiveNation eller GotEvent? Hur ska jag göra?!

Tyvärr var mitt medlemsskap på Madonna.com inte tillräckligt för att få tillgång till förköp. Hade jag senast april 2008 uppgraderat mitt medlemskap til Platina för 44,99 USD så hade jag kunnat köpa redan nu *gråter* Men jag var ju helt säker på att hon inte skulle komma till Sverige eller ens Norden!

Ja, ja, annars får jag väl punga ut med 3000:- på 2:a-handsmarknaden då. Dit ska jag iaf!

Kommentera

