Micro dermabrasion, 1:a behandlingen

Nu har jag varit på min första behandling och på måndag morgon ska jag på nästa.

Tjejen som gjorde behandlingen på Stockholm Beauty School var jätteduktig och hennes lärare kom då och då och tittade till och frågade hur hon tänkte göra och höll med och berömde.

Dom hade ett erbjudande på måndag den 16:e där behandlingen kostade 450 kr istället för 650 som är ordinarie, så jag bokade in den och så kommer jag troligtvis köpa ett paket på 5 behandlingar, då fick man 200 kr rabatt med.

Jag tror det kan bli riktigt bra, tycker det syns resultat redan efter 1 behandling, men det kan ju vara önsketänkande med ; ) Jag ska fota huden under den här tiden för att tydligare se resultatet.

Kommentera

