En Must have t-shirt.

Om du läst min blogg tidigare så kan du ha märkt min fallenhet för produkter där pengarna går till välgörenhet. Som min Cassandra Rhodin tavla – Ballerina köpt på Rädda barnen.se eller mina armband från Childhood.

Nu såg jag i senaste CHIC att Narciso Rodriguez designat en t-shirt där 20% av försäljningspriset går till Cancerfondens bröstcancerforskning.


149 kr, Lindex

”Narciso Rodriguez exklusiva design är gjord av 100 ekologisk bomull. Toppen säljs i begränsad upplaga och 20% av försäljningspriset går till cancerfondens kamp mot bröstcancer.”

One thought on “En Must have t-shirt.”

Kommentera

