Sen!

I morse var jag så trött, så trött. Satt uppe och jobbade till halv 12 och så startar klockradion 5:40, så det blev bara 5 och en halv timmes sömn vilket är absolut för lite.

Ville måste också ha somnat sent för han var omöjlig att få liv i.

En trött mamma och 2 trötta barn = sent till skola och dagis = sent till Webbdagarna.

Klockan är 9:00 och nu startar dag nr två enligt schema. Jag sitter på tåget i Karlberg, 1 station kvar till Centralen så jag blir nog 10 min sen. Ja, ja. Får se vad den hör dagen har att erbjuda. Hoppas på massor av tips och visa ord idag som jag kan ta med mig i mitt arbete.

Framme!

Kommentera

