Nu är det klippt.

Kvart i 12 lämnade jag jobbet med långt hår uppsatt i knut. Drygt en timme senare entrade jag kontoret i axellång page och glamourösa lockar. Hurraropen skallade mellan väggarna. Till och med VD’n började prata italienska ; )

Foto taget med laptopens webbkamera.

Nu vill jag bara gå och slänga med huvudet och känna lockarna gunga. Känns lite trist att bara åka hem och ta på sig mysbrallorna när man är så snygg. Kanske får ta en repa ner till Spånga centrum. Ha, ha.

Tror det blev riktigt bra, kanske att jag tänkt mig någon cm kortare och inte riktigt så mycket uppklipp fram. Men det är svårt att säga nu när det är så stylat.

Om du jobbar eller bor i Liljeholmen kan jag varmt rekommendera Marieviks Klippotek! Jätteduktiga och trevliga. Bara goda betyg på Rejta.se har dom fått.

4 thoughts on “Nu är det klippt.”

  1. Som sagt det blev jättefint! visst är det en skön känsla att slänga runt & ta på håret när man har gjort en sånt stort klipp. & som sagt det finns ju extensions om man vill ha långt hår igen nån dag.

    På torsdag ses vi, vilken tid anländer ni till Castle Gilleberget? DÅ ska du få se på barbamamma! min mage har växt nått ofantligt & så även röööva ;D de e trevligt de! Hej på re sis.

    Gilla

Kommentera

