Walk in closet & uteplats.

Äntligen har jag fått ner mina förbaskade bokhyllor från vinden. Jag fick den briljanta idén för kanske en månad sedan men till min förtvivlan upptäckte jag att de vägde bly och var helt omöjligt för mig och D att bära ner själva. Fan att man är så klen..! Jag svor i säkert en vecka för att ingen kunde hjälpa oss att bära, men i helgen så kom alltså D’s bror och kunde hjälpa oss. Yippi!

IKEA-hyllan i vår klädskrubb, inte den snyggaste färgen, men där inne gör det inget.

Här är en skiss på vår planerade uteplats på vår framsida (vi bor i radhus så det är inte så stora tomter direkt). Idag är det bara gräs och gången är en trall, vilket våra grannar kallar ”bryggan” ; ) Jag vill ha betongplattor istället och här är skissen jag filat på.

Kommentera

