Förberedelser.

Gud så jag inte gillar att packa..! Det är det värsta jag vet och jag tar alltid med mig gör mycket eller för lite. Helger mer egentligen, men har har någon sjuk ide om att jag måste packa lätt annars kommer D att klaga. Jag vet inte varför? Tror faktiskt inte han skulle säga något när jag tänker efter… Får slänga fram lite mer kläder imorgon ; )

Imorgon ska jag jobba hemifrån. D har tagit ledigt för att förbereda bilen inför vår 100 mils tripp, nyservad från verkstaden är den också. Tyvärr får vi nöta på vinterdäcken då våra nya sommardäck ligger i Strängnäs hos svärisarna och väntar tills vi kommer i påsk.

Trots att orsaken till att vi åker upp ät sorglig, min farmors begravning, så ser jag fram emot att träffa familjen.

Vi kommer nog fram till Sundsvall framemot kl 20 skulle jag gissa.

Nu, dags för att sussa. Sov gott och och dröm söta drömmar.

En reaktion till “Förberedelser.”

Kommentera

