J***a skit bibliotek!

Spånga bibliotek måste ha de sämsta öppettider i hela landet!!! F*n va trött jag blir. Jag beställde ju ett gäng böcker till Max häromdagen, idag fick jag sms att de hade kommit men jag hade så körigt att jag inte hann/prioriterade att svänga förbi biblioteket på vägen hem vid 18:30 för att se om de hade öppet.

När jag nu kollade öppettiderna för imorgon så har de stängt! Va är det för service? Ett bibliotek ska väl ha öppet alla dagar, iaf dagtid så skolor och förskolor kan gå men nej, inte Spånga bibliotek. Grrr!

Max som verkligen behöver något att läsa nu när vi åker upp till Norrland i morgon eftermiddag och är borta hela helgen… han håller på att bli tokig utan något att läsa. Han köpte ju den där Sagan om ringen boken, men han insåg att den nog var lite för komplicerad för honom just nu.

Inte finns det någon butik som säljer böcker i Spånga heller… Daniel kanske får ta en sväng när han ska tanka och förbereda bilen för långturen…

Kommentera

