Jobb, jobb.

Nu är det så där hektiskt igen på jobbet. Tävlingen som vi lanserade för några veckor sedan har nu avslutats och nu ska vi ta hand om resultaten. Vår webbyrå har fått en bristfällig beställning ifrån oss så nu måste vi styra upp det i sista stund..!

Tur att Daniel kunde hämta idag trots att han också lämnat. Men imorgon jobbar jag hemifrån, har tid hos VC för mina födelse örnen som jag ska ta prov på. Så imorgon kan jag både lämna och hämta.

Vi har haft ett krismöte innan lunch där vi diskuterat hur vi ska jobba på ett bättre sätt. Det kan bara bli bättre. Tyvärr är vi lite pessimistiska gällande vår leverantör att de har resurser för våra behov…

Tydligen är Putin i stan. Undra vad han haft för sig : )

20110427-174957.jpg
Jag hade äran att stöta på Putin när jag och sis var i London. Han var lite stel och inte så talför ; )

Kommentera

