Födelsedagspresenter.

Jag längtar så till klockan ska slå 15:30 på måndagar och onsdagar. Då har jag hämtning på dagis och trots att jag får stå för middagen (jag är inte förtjust i matlagning) så är det underbart att komma hem lite tidigare.

Det gör mig inget att jag kopplar upp jobbdatorn under tiden jag står vid spisen och någon timme när killarna lagt sig.

Ville fyller snart 6. Känns som han redan fyllt så länge som han pratat om det. Vi har ingen aning vad vi ska köpa… Jag har köpt en sparkcykel. Det står högst på listan och han kommer bli jätteglad för den. Får nog bli lite smågrejjer som en vattensprutare, en LEGO film som jag köpte innan jul och nät jag var i Bromma Blocks igår, hittade jag bokstavspärlor på Panduro.

Hans rum är helt överfullt så det blir inga leksaker. Han är nöjd med de han har, förutom att han skulle kunna tänka sig en och annan Bakugan till förstås. Några favoriter har gått sönder, problemet är ju bara att vi vuxna inte kan se skillnad på dom..! Kanske storebror kan donera någon av sina?

Nu, dags för att sova!

Kommentera

