Skisser och Coop.

Idag har allt gått i ett. Jobb,jobb, jobb. Sedan hem och hämta på förskolan. Laga middag och skriva matlista för kommande 7 dagar. D åker till Örebro med sitt killgäng lördag-söndag. Sedan sticker han till Bergen med jobbet måndag-onsdag, han kommer hem på natten mot torsdag så jag var tvungen att göra veckohandlingen nu.

Sedan hem och plocka fram jobbdatorn och fortsätta där jag slutade innan jag gick hem. Hur kan det ta så lång tid med två skisser?! Ska göra om två av våra sidtyper på sajten och alla ikoner ska hänga ihop, samma benämningar, hur ska bilden se ut på sid 2 om de ser ut så här på sid 1? Om vi skriver ‘Visa’ där, borde vi skriva ‘Se’ på den där länktypen…. Jag ska inte tråka ut dig mer, men du hör kanske kompliciteten. Inte är det direkt lättare att se när man sitter med en pytteskärm på laptopen heller.

Nu är klockan snart midnatt och jag måste sova! Radion sätter igång 5:40 och jag har hårtvättardag imorgon så det blir inget znoozande.

Hoppas du haft en bra dag! Sov gott : )
Den här skålen och myran köpte jag i söndags på VILA då jag spontant åkte en sväng till Bromma Blocks. Skålen kostade 99 kr och myran 69 kr tror jag. Myran ska få bå på vår fina stenlagda uteplats som jag hoppas vi snart ska sätta igång med…

Kommentera

