Halvdag och presenter.

Sitter på tåget på väg till jobbet, klockan är 12:40. Jag blev hemma med Ville då han klagade över ont i magen imorse. Var nästan helt säker på att det inte var något allvarligt, men vad ska man göra? Tänk om jag skickat honom till dagis och så skulle han kräkts 5 minuter efter jag gått!

Ville smaskar mango, en favoritfrukt vi fått här hemma.

Är också otroligt nojjig efter Max blindtarmsinflammation, som jag tog för vinterkräksjuka och lämnade honom hemma med D utan en puss eller kram ens och stack till Norrland med Ville…

Men, magontet gick över och Daniel kunde komma hem nu vid lunch och byta av mig. Vi har nämligen avdelningsmöte och men chef ska gå igenom sommarkampanjen vi ska ha som jag verkligen borde vara med på, så det löste ju sig bra. Kommer nog några minuter sent, men kollegorna är förvarnade.

Jag har fått klart skisserna jag satt med igår kväll nu. Tur att barnen är då stora att man kan jobba fast de är hemma med en. : )

På väg hem måste jag stanna till i Gamla stan för att hämta ut ett foto som min systerdotter ska få på sin 3 årsdag. Hon kommer även få ett paket med Bakugans : ) Måste få iväg det idag då hon fyller på söndag, precis 2 veckor innan kusin Ville.

Imorse skrev jag och Ville ner alla kompisar han ska bjuda på sitt kalas och det blev 14 st!! Inkl han själv. Vi har aldrig haft ett så stort barnkalas tidigare tror jag. Vi håller tummarna för fint väder så vi kan vara ute.

Ha en bra dag, min kommer kännas väldigt kort tror jag.

Kommentera

