Sommar, sommar och sol.

Idag har det varit en sån där sommardag igen. Har suttit ute praktiskt taget hela dagen i solen, så det stramar lite i huden nu på kvällen. Härligt!

Jag har äntligen köpt ramar till dom jättefina affischerna jag beställt från Johanna Gartmyr – AprillAprill. Lämnade killarna hemma en timme och blåste ut till IKEA en snabbis. Känns lite läskigt att lämna dom ensamma hemma, men dom börjar ju bli stora nu. I fredags blev de ensamma hemma 2 ½ timme då tåget blev försenat. Som tur vad hade vi bestämt på morgonen att Max skulle hämta Ville på dagis kl 15. En liten muta för att slippa gnäll och protester från Ville. När jag skulle ta mig hem, blev det elfel på min pendellinje så det tog mig 2½ timme att ta mig hem istället för knappt 1. Surt…

Max dukade upp fika till dom båda på picknickfilten ute på gräsmattan innan han hämtade lillebror, sedan kollade dom på en film. Så det gick ingen nöd på dom direkt : )

Får dataförbud för att istället vara ute i det fina vädret får man kompromissa och sitta utomhus och kisa framför skärmen istället ; )

Ville tog med sig legot ut i finvädret.

En reaktion till “Sommar, sommar och sol.”

Kommentera

