Läppförstoring.

Idag fick jag min order från Style by Tyra. På sajten står det att leveranstid är 2-5 arbetsdagar men jag kan säga att de inte var de snabbaste att leverera. La min order 1 maj och fick den igår 8 maj. Beställde och betalade även för 2 st Proclé Lip Volume, men fick bara 1..? Har mejlat kundtjänst och hoppas den andra kommer i dagarna…

Nu har jag gjort ett test av ceratet. Det sticker utav tusan de första 5 minuterna, men inte alls så jag känner jag måste tvätta bort det. Efter 10 tänker jag inte på det längre, läpparna känns svullnare men jag vet inte om det syns så mycket. Blir en fin färg iaf : )

Före

Efter

Helt klart bättre än injiseringar iaf *ryser*

En reaktion till “Läppförstoring.”

Kommentera

