Rött, rött, rött.

Jag har snöat in på röda kläder. Röda brallor eller som på den här bilden, röd skinnjacka på Nicole Richie.

20110514-223916.jpg

Ur CHIC 9/2011

Hade jag varit lika skinny som Kate Bosworth & Co. nedan skulle jag köpt ett par röda skinnbrallor för flera månader sedan.

Bild: Chic.se

En reaktion till “Rött, rött, rött.”

  1. Jag tycker det är ascoolt, men enligt mina grabbar är det tantvarning. Hm…. Lite rädd för att bli kallad tant här hemma haha :D

    Och tack snälla du!

    Gilla

Kommentera

