Eget t-shirttryck.

Idag har jag gjort en egen present. Jag har gjort ett Eric Saade-linne som D’s brorsdotter Mira ska få i 6-årspresent på lördag tillsammans med CD-skivan Masquerade. Alltså, jag har ju inte sytt själva linnet men trycket har jag strukit på. Tror hon kommer bli glad : )

20110518-224438.jpg

Jag köpte specialpapper på ClaesOhlssons som jag stoppade i vår blickstråleskrivare. Obs, funkar inte på laser. Googlade hem lite bilder på Eric och hittade hans autograf på svt.se.

Skrev även ut ett ex extra för att göra en t-shirt till Ville med.

Eric måste vara alla dagisbarns största idol. Villes grupp ska till å med sjunga Popular på sommaravslutningen ; )

20110518-224819.jpg
Ville testar rollerblades för första gången.

Kommentera

