Förfest.

Idag har vi haft förfest, eller för-födelsedagsfirande kanske man ska säga. Familjen Halldin har varit på besök. Vi firade tre födelsedagar på en gång, D’s pappa fyllde den 18 maj, Ville den 22:a och kusin Mira 25:e.

Jag hade min nya byxkjol från Gina Tricot på mig.

Det känns som jag varit igång i 2 dygn och imorgon är det bara att ställa in barnkalas-kanalen. Kl 13-15 ska vi ha tretton 5½-6 åringar här hemma… oj, oj. Måste nog gå och lägga mig nu.

One thought on “Förfest.”

Kommentera

