Lyx vs Budget – Radio.

Vad tycker du? Är det värt att lägga ca 1700-2000 kr på en radio från Tivoli när det finns en för 129 kr på Claes Ohlsson eller annan lågprisvaruhus som ser nästan exakt likadan ut?

Tivoli iPal vs. Claes Ohlsson No Name

Har inte jämfört dem ljudmässigt men tycker ljudet på den billiga är riktigt bra. Vi har en svart idag som vi haft i några år. Nu börjar iofs on/off/fm/-knappen bli glapp, men då kan man ju bara köpa en ny. Kan köpa en ny varje år i minst 13 år för samma peng som för en

Blir en vit den här gången tror jag : )

2 reaktioner till “Lyx vs Budget – Radio.”

  1. Vi har en radio i köket från clas Ohlson.. den är brun. Den kostade förmodligen 129kr & är ett rent helvete att ställa in kanaler på! Den funkade fiint dom första veckorna men sen fick den sig ett eget liv. ibland kan det vara värt att betala lite mer & jag får banne mig ett utbrott varjegång jag ska försöka ratta in nått på den. Men det var bara min åsikt ;P Du kan få ärva den om du vill ;P

    Gilla

    1. Nä, vill inte ha en radio som inte funkar, jag har ju en med liknande symtom själv, den är köpt på Coop ; ) men 2000 kr… Tänk om den blir lika efter 1-2 år?

      Gilla

Kommentera

