Underbara värme!

Det är helt otroligt vilken sommar vi fått. Njut, njut allt vad du kan! Ännu har inte den där solhetsen slagit mig, eller så är det för att jag verkligen tänker på det hela tiden att inte bli stressad över att det hör kanske är de enda varma sommardagarna och jag bara måste ligga ute och pressa för att då någon gnutta naturlig färg på kroppen. Thank god för Brun utan sol!

Imorse var vi på Max ”riktiga” skolavslutning uppe på stora skolan. Det blev mycket senare än jag tänkt mig så jag var inte på jobbet förrän strax innan 11. Jag hoppade direkt in i ett möte som sedan avlöstes av ett annat, så vid 15 satt jag vid skrivbordet och kunde jobba lite.

Max mitt bland alla.

Nu sitter jag på tåget hem och hoppas D har middagen klar och att D’s föräldrar och lillebror Johan har kommit. Vi ska få förstärkning till uteplatsprojektet. Tur det då D’s rygg är helt obrukbar. Det blev inte mycket sömn för honom i natt…

Ska bli så härligt att få ordning på uteplatsen! Imorgon ser vädret ut att bli precis lika varmt som idag så det blir till att smörja sig om vi ska stå ute hela dagen. Hoppas på lite fläktande vindar : )

Nu vill jag bara komma hem. Har varit så avundsjuk på D som varit hemma med killarna idag och myst. Efter avslutningen gick de till lilla lokala cafét och köpte med sig något gott att äta i Svandamsparken.

Ska kolla med min chef om jag kan få ledigt på onsdag. Ville ska till Fjärilshuset med förskolan och det hade varit så roligt att få följa med. Håller tummarna.

Ha en underbar fredagskväll.

En reaktion till “Underbara värme!”

Kommentera

