Fjärilshuset på Haga.

Åh jag är så trött så jag vill bara sova! Men, måste ju hinna surfa, läsa bloggar, blogga själv och jobba in lite…

Idag har jag ju varit ledig och tillbringat min dag som förskolefröken och besökt Fjärilshuset på Haga med Villes dagisgrupp – Älgarna. Vi har haft det supermysigt och åh vad det är fint på Haga! Om det är fint väder till helgen hoppas jag vi kan åka dit och bara slarva runt i parken. Fjärilshuset är en upplevelse, fantastiskt att få gå runt bland gigantiska fjärilar, dock väldigt svåra att fånga på bild. Vår Nikon D7000 immade ju såklart igen i regnskogen men iPhonen klarade sig.

Detta bildspel kräver JavaScript.

Ett jättetack till fantastiska pedagoger på förskolan Solhemsängen

Imorgon ska jag ta Max till vårdcentralen för att kolla upp hans tå.

One thought on “Fjärilshuset på Haga.”

Kommentera

