Vit sommarklänning från Indiska.

Den här klänningen hittade jag häromdagen när jag slank in på Indiska i Liljeholmens centrum. 399 kr kostade den. Och visst är den fin?!

Jag älskar vita sommarklännigar, även fast det är något opraktiskt med vita kläder… de brukar liksom inte vara vita så himla lång stund…

Skulle gärna vilja ha denna på midsommar men jag misstänker att det kommer bli lite för svalt för det, eller vad tror du? Vi kommer ju vara utomhus hela dagen, från morgon till natt. Och skor till, det har jag ingen aning om… måste ju också vara något praktiskt som man kan dansa runt midsommarstången i. Gummistövlar kanske ; )

Kan man ha vita 3/4’s nylonleggings under kanske *funderar*

Imorgon har jag möten från kl 9:00-12:00, sedan bjuds det på lunchmacka på kontoret till alla tappra som kommer in till kontoret trots att det är halvdag. Måste försöka få tag på jordgubbar på vägen hem, jag är lite stressad över att ha det ansvaret att köpa jordgubbar, de måste ju vara fina med och hålla ända tills fredag eftermiddag…

Nu måste jag gör amig iordning för natten om jag ska hinna läsa något kapitel i Främlingen av Diana Gabaldon.

2 reaktioner till “Vit sommarklänning från Indiska.”

Kommentera

