Kvällssol.

Ligger i solstolen och lapar kvällssol. Då här dags kommer solen runt till vår baksida och det blir så härligt släpljus.

20110629-190631.jpg

Igår eftermiddag låg jag och läste och slumrade till medans killarna lekte. Åh, vad underbart med sommar!

Mitt knä gör lite ont efter min vurpa idag. Skäms fortfarande när jag tänker på det.

När jag gick från jobbet så dök ett killgäng upp bredvid mig, en av dom började flirta och ge komplimanger om mina skor. Vilken jäkla tur att jag inte är singel, jag tycker det är så jobbigt när de ska ställa sig in. Kan iofs bero på att jag inte är just singel, är ju inte ett dugg intresserad och att det oftast är killar som är typ 10 år yngre än mig. Men de där fåniga kommentarerna… nej tack! ; )

På söndag tänkte vi åka till ParkenZoo i Eskilstuna och titta på Eric Saade. Killarna är jättetaggade och som grädde på moset kom hans nya skiva på posten idag. Daniel har fått ordet om att lägga om den på deras iPods.

Känner hur ögonen går i kors, tror jag ska ta mig en tupplur ändå.

One thought on “Kvällssol.”

  1. Oh noooo… hur kunde jag missa att du vurpade? Jag satt bara och tittade på skorna!
    Kul med lite uppmärksamhet. 10 år yngre killar ska man inte underskatta haha!

    SV: Tack snälla!

    Gilla

Kommentera

