Obehöriga på spåret.

Sitter till slut på t-banan från St Eriksplan. Pendeln tog tvärstopp i Karlberg pga att det var ”personer på spårområdet” så då hänvisades vi resenärer till tunnelbanan istället. Det skulle vara intessant att få veta exakt vad som händer då tågen stoppas så här. Kan man gå praoa som vuxen?

Sitter på mitt gamla tåg som går till Skarpnäck. Fick just ett infall att sitta kvar och åka till Björkhagen. Saknar Björkhagen och närheten till skog och bad…

Jag ska av i Slussen och byta till Röda linjen mot Liljeholmen, jag vet ; )

Blir en kort dag idag, måste gå från jobbet strax efter halv tre för att hämta tenniskillarna. Max hade träningsvärk i fötterna imorse : )

20110629-090016.jpg

En reaktion till “Obehöriga på spåret.”

  1. Om du får PRAO vill jag följa med!! Jag fattar inte heller!

    Förresten bodde jag i Bagis ett tag och ÄLSKAR det området. Nackareservatet och allt. Suck… Vill tillbaka många gånger!

    Gilla

Kommentera

