Faan, rentutsagt!

Det går skitdåligt på jobbet, j–la skit också, bara för att jag jobbar hemifrån så ska det skita sig. Alla som har någon som helst insyn i den här beställningen är på semester och jag fattar typ inget hur saker och ting hänger ihop OCH igen så är det superviktigt, eller var superviktigt att detta skulle fungera imorse. J–la skit säger jag bara för det fungerar inte som beställt!

Får man se hur poppis man är på måndag när man kommer till jobbet igen. Nu är det bara till att göra det bästa av situationen, jaga projektledare och någon som kan förklara för mig… ingen toppensist när det förväntas att jag ska ha koll på detta. : (

Är skitjobbigt att sitta vid datorn och telefonen och vänta på återkoppling. Hur länge ska man vänta innan man är på och tjatar? 30 min, 1 timme, 2?

En reaktion till “Faan, rentutsagt!”

  1. Åh såna dagar är så hemska! Du ska se att allt löser sig tillslut. Hoppas du får njuta av helgen och inte tänka på skit dagen. Vi kanske ska ut och springa lite hahaha :D

    Gilla

Kommentera

