Före- och efterbild.

Idag slog jag till och bokade klipptid på Bobby’s Hårstudio i Vällingby efter jobbet. Eva toppade och la i mellanblonda tunna slingor för att dämpa ner det ljusblonda.

Känns riktigt bra! Nu har jag samma hårfärg som Ville och troligtvis mer likt min naturliga färg, som jag inte har sett på 20 år tror jag : )

20110707-223953.jpg
Före – I morse i hissen upp till kontoret.

20110707-224100.jpg
Efter – I kväll på väg hem efter klippningen.

Har du badat idag? Har ju varit grymt varmt idag och som tur är har jag haft fullt upp att jobba så jag har inte haft så mycket tid att ha ångest över att jag inte har semester ännu på ett bra tag…

One thought on “Före- och efterbild.”

  1. Skitsnyggt igen!
    Något bad har det inte hunnits med alls i år :S

    Och jo, man kan ha dinkel i. Jag har prövat med filmjölk, havregryn och mjöl, naturell yoghurt, dinkel mm.. Man får liksom känna sig fram lite.

    Gilla

Kommentera

