Dag 2 utan barn.

Oj vad jag saknar barnen. Det är så tyst här hemma…
20110712-230934.jpg
Fattar inte varför jag alltid ser så sur och allvarlig ut på mina självporträtt…

Idag stannade jag till i stan på väg hem från jobbet och mötte upp D på Åhléns City. Jag lämnade tillbaka solhatten han så snällt köpt åt mig men som inte blev bra då sen var beige. Jag passar inte i beige, helst inte mot ansiktet.

Alla spökades bar slut så jag borde ta mig en sväng till Vällingby för att kolla där.

Jag fick iaf med mig två par byxor och en klänning från frk. samt en maskara från Loreal och eyeliner från Maybelline. Oj va det är lätt att göra av med pengar ; )

20110712-230852.jpg

Efter middagen tog vi tag i sista rabatten på framsidan som saknade kantsten. Vi slet som djur i 2 h innan D råkade slå sönder två plattor. Vilken himla tur det inte var jag! ; ) Så får vi åka till Stenbolaget och köpa 2 nya imorgon då så vi blir färdigt någon gång.

Sov gott och dröm söta drömmar, nu är det dags för mig att stänga ner iPhonen och få min skönhetssömn.

Kommentera

