Dag 3 utan barn.

Ikväll har jag och D gjort en ”norrland”. Vet du vad vi gjort? Ha, ha, ha. Vi har varit så fräcka så vi har dumpat 2 skottkärror jord och lera borta i skogsbrynet. Det är väl kriminellt i Stockholm? D var så jäkla nervös, ha, ha. Jag var bara tvungen att reta honom. Du skulle sett hans skärrade blick när vi helt plötsligt möter en ”bag lady” som han sa, på vägen där med skottkärran. Och så till på köpet frågade hon oss om vart centrumet låg. Tror han var nära att kissa i brallorna där men hon ägnade inte en blick åt vår konstiga last, hi, hi ; )

Nu är alla plattor och kantsten på plats, jippi! Nu ska det bara fogas…

Daniel kapar till några kantstenar i betong. Dammar fint vill jag lova.

Pratade med Max och Ville på telefon idag. Max hade blivit smittad av Villes höstblåsor så han hade haft feber och var allmänt hängig plutten. Åh, vad det är jobbigt att inte vara med dom när dom är sjuka. Om du läst min blogg ett tag, vet du kanske hur nojig jag är nu för tiden när de blir dåliga och jag inte är där… men han verkar bättre nu.

Hans pälsdjursallergi verkar dock ha blivit värre, han hade fått svårt att andas när de åkt i farmor och farfars bil med hunden i bagageutrymmet så han fått ta medicin…

Ville var jätteflamsig när vi pratade men sa att han saknade oss. Jag berättade att jag sagt till D idag att jag till och med saknar deras tjafs : ) Det tyckte han var lite kul.

Han verkade ok med att vi andra skulle på bio på lördag. Vi ska hyra Sunes sommar till honom som han kan se tillsammans med farmor och farfar.

En reaktion till “Dag 3 utan barn.”

  1. Hahaha! En norrland, den var bra :) ja fatta va bekvämt man har det om man är uppvuxen som vi. Där var det bara att dra ihop en skräplass & elda upp skiten istället för att lasta & åka iväg på någon tipp.. Hur lagligt de nu kan ha varit alla gånger?! tror inte det kan ha varit såfarligt det ni gjorde.. Annars kanske dannes baglady var en undercover polis så det dimper kanske ner en bot för nedskräpning på 800 pix snart:P he he hade varit kul att se hans min. Han lär ha varit lika spak som den gången jag tvingade min danne att svara kaxigt på ett felskickat sms. Han trodde helt på att han hade FFL ( hela fucked for life kåren ) efter sig i ett par dagar*asg* de var kul!!

    Gilla

Kommentera

