Serietidningsapp.

Sitter i bilen på väg till sommarstugan och leker med en ny app som jag laddade ner imorse – HALFE TONE.

20110716-125333.jpg

Jag har inte fått riktigt kläm på hur man skriver i serier, var ett tag sedan jag läste Kalle Anka : )

Nu får jag snart krama om mina söner. Känns trist att jag måste åka ifrån dom imorgon kväll igen, men Daniel som har semester mån-ons kommer hem med dom på tisdag eller onsdag så jag får rå om dom hemma : )

2 reaktioner till “Serietidningsapp.”

  1. Vilken rolig app!
    Skönt med lite egentid, men jag förstår…
    2 av barnen är i Riga idag, kommer hem på måndag. En son jobbar. Känns jättekonstigt att vara själv hemma med mannen och lillan!!

    Gilla

Kommentera

