Tråkigt att vara ensam.

Jag ska aldrig önska mig egentid igen, det är så förbaskat tråkigt att gå hemma helt själv! När det är fullt hus, skrik och bråk, då är egentid det enda man önskar sig, men nu vill jag inte ha det… Kanske för att jag inte har något planerat utan bara hår runt som en osalig ande här hemma, ensam och uttråkad…

Tog ett fotbad framför tv’n och ett avsnitt av True Blood, alltid något : )

Jag har jobbat hemifrån idag. Vaknade i natt med värsta magknipet och lyckades väl sova så där fram tills växlaren ringde. Fick för mig att jag nog blivit matförgiftad på restaurangen igår… Men nu känns det bättre, lite känning fortfarande men ingen fara.

Hur kan det till å med vara tråkigt att gå och sova ensam?? Jag liksom drar mig för att släcka lampan och blunda fast jag är supertrött…

Imorgon tar jag en sväng på stan efter jobbet, det kan bli lite kul iaf. Så hoppas jag att mina killar är hemma när jag kommer från jobbet på onsdag!

På torsdag och fredag har jag semester och D ska jobba. Veckan därpå jobbar jag måndag och tisdag, sedan drar vi upp till Höga-Kusten på onsdagen. Håller tummarna för fint väder, fast inte medans vi åker bil! Då får jag panik av att sitta instängd i en bil och slösa bort en soldag. (Jag är lite störd, jag vet…)

Nä, nu måste jag försöka sova. Får låtsas att D ligger bredvid mig och slumrar och att barnen ligger i sina sängar och snusar sött.

One thought on “Tråkigt att vara ensam.”

Kommentera

