Sol, äntligen!

Åh, va det bar emot att gå till jobbet i morse när solen sken och värmde igen som den inte gjort på ett tag känns det som.

Känner att min mage inte är riktigt bra, känns ungefär som när man är så hungrig så man blir illamående. Fast jag är inte hungrig. Känns också som jag har ont i ryggen på något sätt också och vill inte ha något som sitter åt runt magen… skumt. Hoppas jag inte blir dålig här bara. Blir det inte bättre om någon timme vet jag inte om jag tar mig hem ändå…

Kände mig bra igår kväll och i morse.

Dagens hissbild här till höger.
Klänning från frk. Åhléns, skor från Swedish Hasbeens för H&M, svart väska Wera Åhléns, solbrillor H&M.

Kommentera

