Reebok Easytone.

Alla har väl sett reklamen för Reebok Easytone skor – skorna som get dig superslimmade ben och perfekt format rumpa. Well, inte för att jag tror så mycket på en så’n effekt men däremot tror jag att de kan vara bra ändå med mycket dämpning och ostabiliteten som borde vara bra för bålstabilitet. Jag behöver ett par nya skor så jag har ägnat min morgon åt att googla efter modeller och bästa pris.

Hittade Easytone Go Outside, som är en walkingsko som verkar tåla lite regn och rusk utan att bli gummistövel.

Har du eller känner du någon som har ett par Easytone? Vad tycker du/hon/han om dom?

2 reaktioner till “Reebok Easytone.”

  1. sv: Visst är det skumt med löven!
    När jag var på djurgården för några veckor sedan var det helt gult på marken. Även träden hade gula löv… Då var det ju fortfarande sommar!
    Ja, vill gärna ha lite värme hela augusti. Gråter annars!

    Gilla

  2. Jo jag vet många med såna skor och de ÄR bra. Dock får man knappast fast rumpa av dom… ;D Krävs rumpträning och bra kost.

    KÖP är mitt råd. Och räkna med träningsvärk i småmusklerna…

    Gilla

Kommentera

