Resfeber.

Åh vad jag inte gillar att resa! Jag menar, jag vill ju komma till andra ställen men hade gärna velat kunna beama mig dit istället för att passa flyg och allt därikring… Har lite lätt flygskräck också som jag självklart inte kan låta märkas så barnen skulle bli smittade.

Packningen, ja det är ju ett kapitel i sig. Hatar att packa! Skulle vilja ha en väska som alltid stod redo med en dubbel uppsättning av allt jag behöver ha med mig. ; )

Men nu är vi klara, tror jag… ska bara lägga ner regnjackan också, kan kanske vara bra att ha med och imorgon bitti åker necessären ner i resväskan.

11:10 lyfter vi från Arlanda mot Gatwick. Vi ångrar lite att vi inte la till en eller två dagar till i London, men 2 dagar kanske räcker för barnen där. Vi får väl göra en cityresa senare. Den här resan blir fokus på Legoland i Windsor där vi börjar vår London-semester. På söndag åker vi in till city och stannar till onsdag.

Jag har en tendens att glömma bort att på resdagarna hinner man inte med mycket mer än att ta sig till flyget och allt därtill.

Imorgon sätter jag larmet på 6:30, vi vill komma iväg hemifrån 8:30 så borde vi ha gott om tid tills flyget går 11:30. Bilen ska ställas på Flygets långtidsparkeringen i Arlandastad som vi förbokat och betalat.

Vi kommer köpa till wi-fi på hotellet så jag kommer förhoppingsvis kunna rapportera under de här 6 dagarna.

Ville levde ut sin pysselmani igår kväll som legat lite på vila under sommarlovet – ett hus till igelkotten Igge.

Kommentera

