London, here we comes.

Godmorgon.
Klockan är halv sju på morgonen och mitt larm har nyss ringt.. Shit va tidigt! Vi har inte klivit upp före 9 någon av oss på flera veckor men jag hör att värsta sömntutan Ville är vaken i sin säng. Resfeber.

Nu ska jag gå ner och ta mig en dusch, packa mina sminkgrejjer och göra frukost innan vi packar in oss i bilen mot Arlanda.

Ha en toppenfredag!

En reaktion till “London, here we comes.”

  1. Åh jag glömde ringa dej igår! Vi var ute hos maria & henke & glömde helt bort. Hoppas ni får det kanonbra nu & att flygresan gått bra:) du måste ju uppdatera bloggen ikvälll så vi får se hur ni har haft det idag :) kram på dig sis

    Gilla

Kommentera

