Legoland, dag 2.

Åh, mina fötter värker! Mina Easy Tones har verkligen fått göra sitt de här två heldagarna och jag kan avslöja, trots att jag inte trodde ett dugg på de recensioner som sa att ”det bränner i låren efter en dag”… Ha, ha, ja inte känner jag något ovanför vristerna inte. Ren och skär lögn alltså : )

Jag och Max har åkt The dragon, Knights quest och Pirate falls, berg och dalbanor och den sista var en vattenbana där man splashade ner i vattnet i slutet. Jag tog skydd bakom Max som hade regnjackan med sig. ; )

[4 timmar senare, D behövde sin telefon och det är bara han som har Telia homerun…]

Nu har vi ätit sen middag här på hotellet. Vi orkade inte ta oss iväg ikväll. Barnen beställde Fish & chips vilket de aldrig ätit förut men det fick absolut godkänt. De är annars otroligt kräsna med mat, framförallt Ville sp fy var roligt. Jag tog en Ceasarsallad dom var ok, inte den bästa jag ätit. D åt en thai-rätt som också var bara ok. Imorgon blir det en annan restaurang.

Det här hotellet är i helt annan stil, mer skandinavisk inredning i motsats till hotellet i Windsor som var traditionellt engelskt. Kul med variation.

Nu ska vi försöka somna, känns dom Jon Blund redan kastat sitt sömngrus i ögonen på mig. Somnar nog på 1 minut istället för 3 ikväll. ; )

Sweet dreams.

Kommentera

