Ringrostig.

Imorse vaknade Ville-killen supertidigt, dvs fem, halv sex och kom över till vår säng. Lyckades få honom att somna om med lite ansiktsmassage : ) Jag däremot somnade inte om…

Idag har han varit på helt annat humör än gårdagens. Han har haft sin första heldag på skolan och med helklass, 26 tror jag dom är. Han var jättenöjd och imorgon ska de göra stentroll av stenar som de fått i uppgift att hitta under sommarlovet.

Idag var det min första dag på kontoret. Jag började min morgon med att tränga mig på tåget och lämnade min datorväska, med dator i, på bänken. Satt mig i en sekund innan jag kom på att jag saknade en väska och kastar mig ur och sveper med mig datorn och in i tåget igen. Shit! Skärpning!

Imorgon är det dags för kick-off och vid lunch åker vi ut till Värmdö och Villa Soludden. Tycker att såna här konferenser brukar vara rätt jobbiga, man ska sitta i workshops och visioners om vart vi kommer vara om 10 år. Men den sociala biten brukar vara himla trevlig! : )

Slötittar förresten på Parlamentet, fy va dåligt det blivit… Det var så himla bra förut…

Har ni sett nya Gäster med gester? Minns det sedan jag var liten och hur kul jag tyckte det var. Jag tror att den här nya upplagan kan nöp riktigt bra även om jag hoppats på en annan programledare än Rickard Olsson. : )

Och ny mitt bästa tv-tips. Du MÅSTE se den danska depressionskomediserien Lykke. Så himla bra och ledmotivet är hur bra som helst! Passa på att kolla på SvtPlay och lyssna på Fallulah – Out of it på Spotify!

Nu ska jag gå och lägga mig så jag vaknar utvilad.

Sov gott.

Kommentera

