Höstskor, jeans och jobbsök.

2 dagar tills det är helg… känns som en evighet. Känner mig helt slut efter 3 dagar med fullt schema. Men imorgon har vi inget inbokat. Tro om jag ska unna mig en sväng i gallerian på lunchen? Känns som jag behöver köpa något ; ) Fast egentligen borde jag hålla lite på kosingarna, hade tänkt att jag skulle lyckas ta mig in till stan och spana in COS-butiken på Biblioteksgatan. COS är H&Ms lyxmärke – Collection of Style.

Höstskor står också på inköpslistan, är så sugen på ett par boots men skulle även behöva ett par nya stövlar som funkar i vinter.

Boots i skinn 1299 kr, Nilsons

Behöver köpa jeans också. Har faktiskt inte ett enda par ”riktiga” jeans just nu. Vill ha ett par Diesel jeans, samma modell som jag haft tidigare. Är även sugen på att testa Levis Curve ID.

Idag har jag uppdaterat mitt CV på Monster och LinkedIn. Det slog mig häromdagen att det är rätt kort tid tills det är sista december och min projektanställing är över. Måste ta tag i det. Ska höra mig för med min chef också om han kan säga något om framtidsutsikterna för att få ännu förlängt. Finns det bara en liten chans tänker jag ge upp det spåret helt och hållet och fokusera.

Tänkte jag skulle mejla mitt CV till lite intressanta arbetsplatser. Har ju inget att förlora.

Nu ska jag krypa i säng och läsa igenom alla bloggar jag följer och inte haft tid för den här veckan.

Kommentera

