Lördag i Sundsvall.

Idag har vi haft en strålande höstdag. 17-18 grader, sol och frisk klar luft. Jag gillar hösten. Och jag gillar Sundsvall. : )

Strax efter 10 åkte vi ner på stan för att kolla läget. Årets drakar var utplacerade, Tilli passade på att klättra upp på en av dom. (Ska tilläggas att det är tillåtet att klättra på konstverken)

Nere vid ån har det rustats upp och en jättemysigt restaurang har öppnat. Nu kommer jag inte ihåg namnet… Får kolla med syrran och uppdatera, bild ser du här nedanför.

Max köpte sig en cool mössa på Jack & Jones med färdigsydda rynk där bak, skitsnygg! Tror jag ska köpa en till D med, fast en grå.

Till mig själv blev det 6 st orangea frukostskålar på Åhléns. 15 kr styck, galet billigt!

Har fotat massor på Lotta, Tilli och Lola idag. Har inte lyckats få med Daniel på en enda bild, så imorgon får jag fokusera på att dokumentera honom med. ; )

Imorgon kommer mamma/mormor ner få vi hinner träffa henne innan vi sätter oss i bilen hem över igen.

Ville och D har varit och sett Smurfarna på bio idag. Den fick 5/5 i betyg av Ville. D var väl inte riktigt lika generös i omdöme men tyckte den var snyggt gjort men tunn story. Sedan är ju animerade seriefigurer blandat med riktiga skådisar inte riktigt lika poppis hos vuxna kan jag tänka mig. : )

Här kommer dagen i bilder:

Kommentera

