Oslo imorgon.

Imorgon bitti åker jag och 3 kollegor till våra Norska kollegor över dagen. Vi ska utbyta erfarenheter och hitta synergier. : )

Jag försöker förtränga flygolyckan där Stefan Liv omkom för bara någon vecka sedan…

Dagen har gått åt till div supportfrågor samt förbereda material till mötet imorgon så inget av det jag borde gjort har blivit av. Högen växer så det blir en kul dag på fredag ; )

Ikväll är det föräldramöte på Max skola. Jag har sagt att jag ska gå men funderar på att höra med Daniel om han har lust att få istället. Jag vill jättegärna men känner mig lite smått stressad. Hade behövt köpa nya skor idag… Kan ju inte åka i trasiga gamla skor till Oslo heller. ; ) Ska se om jag får med mig åtmindstone Ville till Vällingby nu efter skolan en snabbis, så kan jag boka en tid på Bobby’s till på lördag också.

Nu framme i Spånga och dags att springa till bussen!

Kommentera

