Simskola.

Sitter i Vällingby simhall och tittar på när Ville simtränar. Det är än så länge inte mycket till simträning utan mest träna på att skvätta vatten, doppa ansiktet, öronen, bubbla med munnen och näsan. Med tanke på att det är fjärde gången nu och Ville börjar sega ur, hoppas jag det blir något nytt moment idag…

20110923-172154.jpg

Imorgon kl 10:00 sitter jag i frisörstolen på Bobby’s och får håret klippt och utväxten fixad av Eva. Tänkte klippa av en bit igen så jag blir sv med den mesta av uppklippningen. Jag vill ha längden så som My har, men tror inte det kommer funka ännu eftersom mitt hår har den där jäkla etappen som frisörerna envisas med att klippa.

20110923-172921.jpg
foto: My Blomquist

Kommentera

