3,5 km.

Jag säger åt mig själv att gå och lägga mig hela tiden, men ändå sitter jag här och ”ska bara”…!

I eftermiddag/kväll har jag varit med Max på orienteringen och vi tog oss runt en 9 kontrollig bana på 46 minuter, 3 kontroller tog 8 minuter för Max att hitta, de var lite kluriga och svårare blir det när det börjat skymma i skogen.

Imorgon ska jag på cellprov, nödvändigt men ack vad jag olängtas… inge kul det där tycker jag men heldre det än cancer. Funderar på om man skulle betala själv för att få den där livmoderhalscancer-vaccinet. treor det kostade typ 900 kr per spruta och man behövde 3… kan ju liksom kännas värt det.

Nä, sov gott nu!

20110927-194053.jpg
Bild från imorse.

3 reaktioner till “3,5 km.”

Kommentera

