Orientering, klassråd och migrän.

Här kommer lite bilder från orienteringen idag som gick jättebra. Hade inte Max varit så ivrig och tvärsäker i starten vilket resulterade i att han/vi sprang åt helt fel håll och tappade 11 minuter så hade han hamnat bland de 10 bästa. Han sprang igen riktigt bra och slutade på 74 plats av 95. Men han var nöjd med att veta att han skulle ha hamnat högt upp om han gjort rätt, så nästa gång tar han det nog lite lugnare i starten. : )

Ungdomsseriefinalen 2011, Bromma-Vällingby SOK [2011-10-02]

Vi var hemma till halv två och tre kom 2 klassfamiljer/grannfamiljer över för en kopp kaffe och lite skolsnack. Det fanns ett behov av att lufta rektorns brev som vi fick i tisdags. Det blir ett föräldramöte den 25 oktober.

När vi lagade till middagen började mitt huvud värka som tusan och blev bara värre och värre. till slut när det väl var dags att sätta oss och äta var jag tvungen att gå och lägga mig med två tabletter. Det blev inte bättre och jag fick rusa in till toan för jag var så nära på att kräkas…

Till slut gav det med sig men jag känner mig loj. Vete tusan om det är riktig migrän, men jag kan få såna där attacker någon gång per år. Jobbigt.

Ville blir hemma från skolan imorgon. Jag ska ju jobba hemifrån i vilket fall eftersom jag ska på samtal med Max klasslärare för avstämning.

Nu måste jag gå och lägga mig så jag är pigg imorgon och huvudvärken verkligen försvinner. Som tur var kom det ingen snö idag ; )

Här är Maxs resultat på tidigare tävlingar

Ungdomsserien, Norr 1 och Norr 2, Väsby OK [2011-08-31]

Ungdomsserien nr 2, grupp 2 Norr, Järfälla OK [2011-05-24]

Kommentera

