Mjölkkanna och grönt lack.

Idag blev det en liten tur till gallerian i Liljeholmen. Har slarvat bort mitt headset till iPhonen och var tvungen att köpa ett nytt. Hittade dessa billiga SkullCandy på Kjell&Co för endast 80 kr!

20111005-182604.jpg
Det är helt ok ljud men sladden är inte alls i klass med Appleorginalen! Stela och sträva liksom…

Jag slank in på H&M och köpte den här nagellacket för 35 kr.

20111005-182753.jpg

Och till min lycka hade Hemtex mjölkkannan, designad av Philip Edis via Stockholm Design House.

20111005-183212.jpg
Mjölkkanna 129 kr (eller var det 149?), Hemtex

Philip har även gjort fina espressokoppar, men de missade jag eller så hade inte butiken i Liljeholmen dom.

20111005-183542.jpg
Lite väl vida kanske…

Spanade också på dom här badlakarna med Missoni-mönster. Visst var dom snygga?

20111005-185050.jpg
Eller ska man ha helvita… Älskar mönster men tröttnar tyvärr rätt snabbt. Men det här är iofs klassiskt.

One thought on “Mjölkkanna och grönt lack.”

  1. Så läckra koppar och kanna!
    Ang hörlurarna så har urbanears kommit ut med en bra in ear modell har jag hört. Jag har deras vanliga lurar. Gillar massor!!

    Och den där knappen….. Skäll på blogg.se! Jag har skällt. Det funkar inte (den och hänvisning till andra poster – linkwithin) eftersom jag har egen domän!
    Om jag byter namn till brakatarina.blogg.se så funkar det.

    Vet inte om jag ska göra det? Tycker det är jobbigt att lära upp folk ny adress också.

    Tack ;)

    Gilla

Kommentera

