Önskelista.

Jag fyller år snart. D säger att det är på måndag, hur kan det komma sig att jag inte har koll på det?! Har jag till slut blivit så många år att det inte börjar spela någon till längre? Väldigt mysko och olikt mig som brukar ha önskelistor väl distribuerade långt innan födelsedag och julafton.

Har försökt klämma fram något som jag önskar mig och som inte är för dyrt som iPad 2, iPhone 4S eller en Fujifilm x10.

  • Jag önskar mig 5 silverringar, en för varje finger på högerhanden. De ska vara rätt tunna och lätt rundade. Som en enkel förlovningsring typ, fast i silver då.
  • Enkla silversmycken går alltid hem, som det här tunna kortare, som jag fotade av senaste CHIC:
    20111010-154343.jpg
  • En flaska Maroccan Oil Light, finns bl.a. på Åhléns City, frisersalongen där annars på olika webbshoppar.
  • Jag skulle vilja ha en begagnad skinnkacka i mc-modell stl 36.
  • En vit längre t-shirt i riktigt sjysst kvalite från Filippa K alt COS kanske.
  • Ett par vita Converse, men det är ju fel säsong för det nu. : )
  • Ögonskugga ‘Smog‘ från Make up Store.
  • Music Ball högtalare, gul från Räddabarnen.se
  • Give hope-halsband från Barncancerfonden

Tja, får väl fundera lite till : )

Nu är jag strax hemma och ska hämta Ville på skolan, slänga ihop middag och sticka på orientering med Max. De ska träna nattorientering idag med den mer avancerade gruppen. Jag tar mig en sväng i elljuset.

En reaktion till “Önskelista.”

Kommentera

