Slutet nära.

Idag fick jag veta att jag inte får förlängt på jobbet. Jag blev lite förvånad eftersom vi har en jäkla massa på schemat nästa år, faktiskt sjukt mycket att göra. Förstår inte hur dom ska klara det, men enligt min chef så ser vår VD och ekonomichef bara på ekonomin.

Min chef smickrade och berömde mitt jobb så in i bomben så jag trodde han skulle halka av stolen och ville absolut vara min referens och skulle fixa mig jobb bara jag skickade ”dom” till honom så skulle han följa in mig. Jag var till å med bäst på avdelningen. Herre jisses ; )

Ja, ja. Imorgon ska jag på en intervju och jag skickade in mitt CV till en annan tjänst igår kväll som faktiskt är ännu mer intressant. Tror jag ska ta och ringa rekryteraren till den tjänsten för att höra lite hur processen går till.

Har du tips på webbredaktör eller webmaster-tjänster så tipsa gärna. : )

Två och en halv månad kvar. Hoppas vi hinner få ut något av mina grejjer innan jag slutar så jag har något att visa upp.

2 reaktioner till “Slutet nära.”

  1. Håller tummarna syrran! Kom ihåg, Du är bäst på det du är bäst på :) förstår att bossen gillar dig för du är ambitiös. kram på dig

    Gilla

Kommentera

