Företag 1 – intervju 1.

Nu är jag på väg hem från min första intervju. Jag tror jag har väldigt stora chanser att få tjänsten om jag inte gör bort mig totalt i nästa då jag ska få träffa företaget själva.

Jag frågade rekryteraren efter intervjun om det var något som saknades i min profil och hon svarade att hon inte kunde se något utan jag matchade väldigt bra på alla sätt.

På måndag måste jag ringa upp den andra rekryteringsfirman om tjänst 2 som jag ännu hellre skulle vilja ha, men det är svårt att vara kräsen i en sån här situation liksom. ; )

20111014-175458.jpg
Titta vilken häftig tapet de hade.

En reaktion till “Företag 1 – intervju 1.”

Kommentera

