Klassträff i Ursvik med mera.

Idag har vi varit vid Ursviks motionsområde med Villes klasskamrater där vi grillade korv och gick äventyrsbana med tipsrunda. Solen sken och det var jättehärligt, lite blåsigt men det är ju trots allt mitten av oktober så det får man väl räkna med.

Du kanske känner igen mig, Ville och Daniel på bilderna. Daniel är den där träiga långa saken med himmelsblå ögon ; ) Närå, han sys på sista bilden till höger med en annan klasspappa och granne.

Max är inte med på bilderna för han var hemma hos en kompis istället.

När vi kom hem så hade jag ingen lust att gå in direkt så jag tog och stuvade undan utemöblerna både på bak- och framsida. Lämnade dock kvar stolarna på framsidan som ligger i söderläge, där kan vi fortfarande sitta härliga höstdagar och njuta.

Jag fick iväg mitt personliga brev igår kväll till ”Företag 2” och sedan dess har jag gått med pirr i magen och kramp i tummarna för jag håller tummarna stenhårt och hoppas på att de ska höra av sig imorgon… Det borde dom väl göra om de är intresserade, eller hur?

Imorgon är min födelsedag och jag ska försöka boka bord på Fashion Café i Sundbyberg för oss 4 imorgon kväll. Har liksom inte kommit in i födelsedagsfirandestämning förrän idag på eftermiddagen. Men det borde inte vara svårt att få bord på en måndag kväll, eller hur?

Fan va jag hatar blomflugor! Man kan inte lämna sitt vinglas i två minuter utan att det är en liten alkis-flugfä där och vill ta sig ett dopp. *Grrr* Ursäkta mitt utbrott men de gör mig vansinnig ; )

Jag borde jobba ikväll, behöver förbereda mig inför morgondagen då vi har en konsultutvecklare som sitter hos oss för att bara fixa alla våra smågrejjer på webben. Vi har gjort en lista men jag behöver speca ner vilka guidelines han ska följa också, ex hur en knapp ska se ut, ett formulär, rubriker etc, etc, men kommer inte igång. Finns så mycket annat att göra, som att tramsa framför datorn till exempel. ; P

One thought on “Klassträff i Ursvik med mera.”

Kommentera

