Moderskeppet.se

Wow! Så har jag anmält mig till 2 distanskurser (är det fullt på den ena kanske det finns plats på den andra tänkte jag ; ) på Moderskeppet via Högskolan i Jönköping:

  • Digital bildbehandling
    7,5 högskolepoäng , Högskolan i Jönköping, Ortsoberoende
  • Fotografi – Visuell kommunikation
    7,5 högskolepoäng , Högskolan i Jönköping, Ortsoberoende

Impulsivt men va tusan, det var ju sista anmälningsdag imorgon! Tack för tipset Katarina!!

En reaktion till “Moderskeppet.se”

  1. Du kommer älska kurserna!!!
    Mattias är grym! Jag har anmält mig till visuell kommunikation till våren. Då blir vi klasskamrater ;)
    Hinner bara med en sak åt gången.

    Jag måste ta tag i lektion 4 nu. Har inte hunnit. Som tur är kan man ta det i ett lugnt tempo så man hinner med allt, vilket är super om man har barn och jobb. Ja, du vet.

    VILKET BRA INITIATIV!! Då kanske vi kan träffas och fota ihop? ;)

    Gilla

Kommentera

