Födelsedag.

Imorse fick jag rosa prinsessrulltårta till frukost, jag hade iofs köpt den själv, men varför vara sån ; )

Av Ville fick jag en pärlplatta och av D en övernattning inkl spa och behandling på Trosa Stadshotell i november tillsammans med honom då. Ska bli mysigt! : )

Middag åt vi på Fashion Café i Sundbyberg, himla god pasta och italiensk glass. Lyxigt att få ut och äta en måndag. : )

Såg du säsongsavslutningen av Lykke ikväll? Så jäkla bra! Säsong 2 kommer nästa år.

Nu måste jag gå och lägga mig, ögonen går i kors.

(Har inte hört ett ljud från Företag 2…)

En reaktion till “Födelsedag.”

Kommentera

