Trött och irriterad.

Vilket skitväder det blev då! Spöregn och storm. Ingen trevlig kombo…

Är lite småirritetad på vår webb-/teknikbyrås webbdesigner eller webb-ad tror jag han kallas nu. Jag har ju jobbat som webbdesigner själv så jag gör en hel del smågrejjer till vår webb men jag märker att personen i fråga bara måste justera någonting i mina skisser eller som idag när han totaldissar mitt val av färger på knapparna trots att han själv skickat samma färger för bara någon månad sedan på andra knappar. Jäkla typ alltså! *Grrr*

Rekryteraren för Företag 1 ringde innan jag skulle gå från kontoret för att boka in mig på möte med Företag 1. Det värsta är att jag känner mer och mer att jag inte vill ha den tjänste… Men det är ju också för att jag så gärna vill ha Jobb 2! Jag får ge det en chans, kan ju vara jätteintressant bara jag träffar dom…

Jag kunde inte hålla mig utan ringde upp Fötetag 2 idag för att kolla så mitt personliga brev kommit fram. Det hade det.

Vet inte om det var så smart för jag blev så nervös så jag kände mig lite forcerande…

Hon var supertrevlig och berättade en del om hur de jobbar. Jag frågade lite om tjänsten och berättade att jag verkligen var intresserad och att jag i flera år velat ta steget mot e-handel och försäljning av produkter som jag har en personlig relation till.

Skit, hoppas jag inte gjorde ett dåligt intryck…!

Hon hade inte hunnit gå igenom alla ansökningar utan skulle precis börja med det.

Åh, känner att jag skulle varit lite mer förberedd innan jag ringde…

Fick också skriva på ett papper idag om att min tjänst var en tillsvidareanställning och sträcker sig fram till 31/12 2011. Tydligen måste de ha ett sånt ifall jag skulle begära a-kassa sedan för då kommer mitt fackförbund begära det ifrån min förra arbetsgivare. Kändes lite märkligt, jag trodde mitt avtal förklarade det redan…

Nu hoppas jag det finns en buss jag kan åka med hem så jag slipper bli sjöblöt.

En reaktion till “Trött och irriterad.”

  1. Pepp pepp! tips från coachen. Den känsla som kallas magkänsla är helt neutral från yttre påverkan & är faktiskt den känsla man ska gå på! Därför är det oxå en fördel om man har lite hull utanpå som skyddat magen från yttre faktorer ;) Allt för många gånger gör man val för att andra ska bli glada, trygga, nöjda eller att man tror det blir bäst för gruppen. Men ibland måste man gå in på individnivå. Funkar inte spelarna vinner inte laget heller! Kaaapisch ;P kör hårt! Kram sis

    Gilla

Kommentera

